Selasa, 19 November 2013

BEKALAN KELAPA A B TEMPATAN BERKURANGAN..

Posted by Unknown On 12:36 PG
BETUL KE BEKALAN  KELAPA TEMPATAN BERKURANGAN

Hampir satu bulan admin tidak membuat post, ape cerita ye.?.ini semua adalah kerana bekalan kelapa tempatan yang berkurangan secara mendadak dan berpanjangan. trend ini pila bukan hanya berlaku di Bagan Datoh malah diseluruh kawasan pengeluar kelapa di Malaysia. Lebih gawat lagi THAILAND juga mengalami trend yang sama. senang cite barang tak cukup admin pun takleh nak cakap bnyak..


APA KAITANYA DENGAN ADMIN, INI KAN HAL KELAPA TEMPATAN..

 Walaupun admin merupakan pengedar kelapa import indonesia, permintaan yang banyak serta keberanian peraih kelapa dari thailand membeli kelapa indonesia dengan harga yang sangat tinggi dan luar biasa menyebabkan pembekal kelapa indonesi lebih tertarik untuk menjual buah kelapa kepada orng thailand, Ini sedikit sebanyak menyebabkan harga kelapa indonesia dimalaysia juga naik medadak.. pun begitu bekalan kami tetap ada.. CUMA HARGA TU LA..


MASIH ADA LAGIKAH BEKALAN KELAPA

Kepada semua pelanggan kami ,jangan risau  bekalan tetap ada seperti biasa cuma waktu sampai tu mohon maaf banyak sebab sekarang dalam kegawatan kelapa ni sering lewat sehari dua.. insyaallah admin sedang berusaha untuk menyusun semula jadual  kami ...

ANDA TAK CUKUP BEKALAN.. MAHUKAN BEKALAN YANG KONSISTEN ..  INSYAALAH ANDA DITEMPAT YANG BETUL.. (sila hubungi DIN 013 5186838)